Zgomote de groază
Pocoyo și Pato au plecat în aventură cu Vamoosh, dar trebuie să aterizeze pe o planetă ciudată când pierd o parte din Vamoosh. În timp ce caută piesa lipsă, Pato se sperie pentru că aude niște sunete ciudate.