Competiția de dans
Pocoyo nu e impresionat de dansul lui Pato și îi arată propriile sale mișcări. Pato crede că poate să danseze mai bine decât Pocoyo. Elly schimbă muzica și intră în competiție. Ajung toți să danseze împreună, nu să concureze.