Cine mă strigă?
Pocoyo găsește o cutie cu fluiere neobișnuite. Descoperă că fiecare fluier scoate un sunet diferit și cheamă pe câte unul dintre prietenii săi. E distractiv până când se întoarce roata și găsesc un fluier care îl cheamă pe Pocoyo.