Vamoosh Cuceritorul
Pocoyo îi promite Puiului de Pasăre să îl învețe să conducă Vamoosh-ul, dar tot amână. Puiul de Pasăre decide să învețe singur, dar nu știe cum. Pocoyo realizează că trebuie să-și respecte promisiunea.