Intimitatea de a fi aproape
Stefan și Damon se întorc la Mystic Falls la rugămintea lui Sybil, cât aceasta încă este în căutarea artefactului. Bonnie se întoarce de la Paris purtând o fiolă cu sângele lui Enzo, ceea ce o face pe Caroline să se întrebe dacă va deveni vampir.