Ai decis că merit să fiu salvat
În timp ce Enzo continuă să se lupte cu faptul că este sub controlul cuiva, Bonnie se trezește în centrul unui joc mortal și este forțată să ia o decizie sfâșietoare legată de doi dintre cei mai importanți oameni din viața ei.