Deviat pe un drum fundaș spre iad
Atunci când copiii ei devin ținta celui mai nou plan al Sirenei, Caroline ia măsuri drastice pentru a se asigura că nimic nu-i va sta în cale dacă vrea să-și mențină familia în siguranță. Stefan promite să facă tot ce poate pentru a-i salva pe gemeni.