A fost o călătorie de pomină
Damon și Stefan trebuie să-și unească forțele împotriva lui Cade, pentru a salva coșciugul Elenei. Între timp, Caroline și Alaric trebuie să gestioneze noile puteri magice ale fiicei lor.