Avem un trecut împreună
Stefan și Damon participă la un grup de sprijin pentru gestionarea furiei, în căutarea noii lor victime. Sybil este în viață și le predă unui grup de elevi de liceu, folosindu-se de asta ca s-o convingă pe Caroline să găsească un artefact istoric.