Nostalgia doare
Sybil se răzbună pe Damon aruncându-l într-o stare catatonică. Caroline și Bonnie intră în mintea lui Damon și se întâlnesc acolo cu fețe cunoscute din trecut, și descoperă până la urmă că Stefan este cheia pentru soarta lui Damon.