Ce ești?
Pentru a-i salva sufletul lui Stefan, Damon face o înțelegere cu Cade, pentru a obține jurnalul lui Maxwell. Alaric și Matt refuză să dea jurnalul, pentru că ar putea conține cheia pentru distrugerea lui Cade.