Ai ales să fii bun
Cade se întoarce la Mystic Falls și le dă noi misiuni lui Damon și Stefan, fiecare cu consecințe de nebănuit. Chiar și cu tensiuni în creștere în prietenia lor, Caroline și Matt fac tot ce le stă în putință pentru a-i proteja pe localnici de Cade.