Pus față în față cu consecințele interacțiunii sale cu Cade, Stefan e decis să îi iasă măcar un lucru cum trebuie: Ajunul Crăciunului cu Caroline. Cu toate astea, când Damon și Sybil apar neinvitați la cina de Crăciun, lucrurile iau o turnură întunecată.