Minciunile te vor prinde din urmă
Damon și Alaric ajung față-n față cu un vechi inamic în timp ce obțin o armă care l-ar putea distruge pe Cade. Stefan e ținut captiv de o cunoștință surprinzătoare și e forțat să se confrunte cu un secret întunecat din trecut.