A fost o greșeală să mă întorc acasă
Aflat pe o pantă de autodistrugere, noile acțiuni ale lui Damon l-ar putea duce dincolo de limite. Deloc dispus să renunțe la fratele lui, Stefan e forțat să ia o decizie care amenință să le schimbe relația pentru totdeauna.