Luminile nordului
Exasperat că lemingii nu-I lasă sa-și urmărească în pace show-ul TV preferat, Grizzy îi catapultează din cabană. Unul dintre ei trece prin aurora boreală și suferă o mutație care îi dă puterea de a controla metalul cu mintea.