Nu judeca ursul după copertă
Lemingii găsesc o ladă de ciocolată, pe care o ascund de Grizzy. Sunt prudenţi şi vicleni şi lui Grizzy i-e imposibil să-i surprindă. Dar, într-o zi, găseşte un inel magic şi se transformă în leming.