Urs bun, urs rău
Un tomahawk magic îl desparte pe Grizzy în doi urşi cu personalităţi diametral opuse. Acum, lemingii, care n-au văzut scindarea, nu înţeleg de ce duşmanul lor e când super de treabă, când foarte rău.