Ursul şi telefonul
Lemingii vor să se joace pe telefonul rangerului, însă Grizzy nu-l împarte şi turteşte orice se apropie de el. Dar lemingii inventează un sistem de protecţie cu care pot recupera mobilul în siguranţă.