Un urs irezistibil
Grizzy găseşte o poţiune de dragoste, cu care plănuieşte să devină irezistibil pentru ursoaica lui iubită. Dar n-a luat în considerare neîndemânarea lemingilor şi a karibuului lor, care bea poţiunea.