Chemarea ursului
Grizzy găseşte chemătoarele de păsări ale pădurarului, cu care atrage un stol de potârnichi care-l slujesc. Pentru lemingi, chemătoarele sunt ocazia de a forma un escadron disciplinat la comanda lor!