Un joc nebunesc
Lemingii se joacă cu figurine înfăţişând animale canadiene. Când vede că ursul e în cuşcă şi lemingii sunt în jurul borcanului de ciocolată, Grizzy hotărăşte să preia controlul asupra jocului.