Ochelari de urs
Grizzy a găsit cel mai tare gadget: o pereche de ochelari panoramici pentru TV, cu tot soiul de indicatoare, inclusiv un avertisment de musafiri nepoftiţi. Dar şi lemingilor le place vitezometrul!