Bonă pentru urs
Un titirez Amerindian magic poate modifica vârsta mentală a celor care îl privesc învârtindu-se. De acum, Grizzy are mintea unui pui de 10 luni. Lemingii realizează imediat că nu își doresc să aibă în grijă un bebeluș matur.