Elementele primordiale
Grizzy dă peste un vechi medalion Amerindian. Cel care îl poartă poate comanda curenții de aer. Grizzy ar fi fericit să poată sta veșnic pe canapea și să controleze lucrurile de la distanță, dar lemingii vor să folosească ei amuleta.