Clarence îşi face o prietenă
Clarence e invitat la o întâlnire de către Ashley, o colegă de clasă. Acesta realizează că nu ştie cum este să ai o prietenă. Clarence cu ajutorul lui Sumo şi-al lui Jeff se transformă într-un gentleman perfect la timp pentru întâlnire.