Sperie-buhuhu!
Clarence conduce câțiva copii din cartier prin casa lui bântuită inventată. Chelsea propune să meargă la casa bântuită a copiilor de liceu. Când ei greşesc drumul, se trezesc într-o casă misterioasă, plină de umbre înspăimântătoare.