Marea problemă cu Pizza și Petey
Jeff a pregătit totul pentru aniversarea lui de la Popicele și Plăcintele lui Papa Petey. Dar și Gilben își ține petrecerea acolo, acaparând-o și pe a lui Jeff. Jeff se supără tare când copiii sugerează să unească cele două petreceri.