Pedeapsă
Clarence descoperă că domnul Reese adoarme când trebuie să supravegheze elevii pedepsiți, clasa lui devine locul perfect pentru pauză. Când Jeff află, el transformă locul dintr-unul de joacă într-un club prea grozav pentru școală.