Păroşenie
Clarence are prima lui slujbă de vară: o va ajuta pe mama lui la HIP CLIPZ SALON SCHOOL. Când o clientă nepoliticoasă se ia de Mary şi personalul ei, Clarence îi face o tunsoare de neuitat.