Santiago Chalmer
Clarence petrece o duminică jucând Piscul Dragonului. Mary îi cere să îi ducă niște scrisori vecinului Chalmers Santiago. Clarence își stabilește misiunea de a se împrieteni cu vecinul misterios, dar află că îl cunoaște foarte bine.