Suspendat
Clarence și Sumo iau potul cel mare când sunt suspendați o săptămână, învățând multe lucruri pe care nu le-ar fi învățat la școală. Dar, după câteva zile, suspendarea își cere prețul, plictiseala se instalează și băieții vor să se întoarcă.