Prieteni de curățenie
Pentru că a făcut dezordine, mama lui Belson îl obligă pe acesta să cureţe casa, trimițând-o pe menajera lor acasă la Clarence și Mary. Rușinată de casa lor dezordonată, Mary și Clarence încearcă să facă curat înainte să ajungă aceasta.