Despărţirea
O ceartă stupidă între Jeff și Sumo ia amploare într-atât încât cei doi jură că nu-și vor mai vorbi niciodată. La început, Clarence se bucură de despărțire, acum are cu cine să se joace mereu, dar obosește și trebuie să-i împace pe cei doi.