Prea indispusă pentru a se simți bine
Încercarea nevinovată a lui Clarence de a o determina pe Chelsea să intre în fortăreaţa din copac a băieţilor, îl determină pe Sumo să încerce să-i provoace dezgust lui Chelsea şi să-și păstreze statu-quo-ul.