Unde trăiesc Chad-ii sălbatici
Chad îl duce pe Clarence în pădure cu cortul, dar Clarence este dezamăgit de aranjamentele confortabile. Pentru a o face aventură adevărată, Clarence aruncă bunurile lui Chad, dar s-ar putea ca acum sălbăticia să fie prea mult pentru ei.