The Rockers Come Back (Part 1)
Power Rockers melakukan perjalanan ke masa depan dan bertemu versi remaja mereka. Mereka terkejut melihat mereka tercerai berai! Power Rockers harus turun tangan dan menyatukan mereka kembali untuk membentuk Teen Rockers yang legendaris sekali lagi.