Lastbilsulykke skaber køer
Benny bliver kaldt til Hammar-bytunnelen for at hjælpe med en seriekollision. Flere af ofrene er små børn, og det er især vigtigt at få styr på situationen hurtigt. Efter at have delt bamser ud, kan Benny hjælpe med at berolige de bekymrede børn.