Malou von Sivers
Tv-profilen Malou von Sivers har et køretøjsnedbrud i en tunnel. På E4 er en bil kørt mod trafikken og forårsaget en voldsom ulykke. I Borlänge har et par haft motorhavari, og problemet er sværere at løse, end Putte tror.