Et kaotisk ulykkessted i Kista
Thomas bliver alarmeret ud til et kaotisk ulykkessted i Kista, hvor både biler og lastbiler er involveret. I Örebro får Karin en kompliceret opgave, da en lastbil skal reddes op af en grøft.