Bilist besvimer på E4
En bilist er besvimet ved rattet og mistet herredømmet over sit køretøj midt på den befærdede E4 i højden af Haga Norra. Benny er hurtigt på stedet for at gøre det nemmere for beredskabet og holde øje med den tunge trafik.