Stor udfordring for tungløfteren Karin
Tungløfteren Karin får en problematisk redning, da en bus går i stå i Örebro. Bussen er af en model, som hun ikke har bjærget før, men det er ingen hindring for Karin, der bruger smarte tricks og et gigantisk værktøj.