Saltbil kastes ud over kajkanten
På Rindö i Stockholms skærgård er en fuldlastet saltbil gledet af vejen og kastet ud over kajkanten lige ud på det dybe vand. Krill og flere af hans tunge bjærgningskolleger bliver sendt til stedet på en meget kompliceret bjærgning.