Seriesammenstød på E4
Benny bliver alarmeret om en alvorlig kollision på E4 nær Häggvik. Lutten hjælper en kvinde, efter at cigaretfatningen i hendes bil er brændt. Roine kører ud til en alarm, hvor en lastbil var for høj til en viadukt på E4.