En forælder kører spritkørsel
Berra accelererer mod Huddinge, hvor der er sket et sammenstød på den glatte vejbane. Politiet er der allerede. En af de involverede er en ung pige, og det bliver især vigtigt for Berra at være klar over, hvad der er sket, og at svare på alle spørgsmål.