Maratonredning i skoven
Putte og Olle har allerede brugt 17 timer på at få en lastbil med trailer op af grøften på en smal skovvej i den sneklædte skov uden for Rättvik i Dalarna. Nu længes de efter tørt tøj og en varm seng – men først skal lastbilen op.