Oprørte følelser på Södra länken
Der er meget oprørte følelser mellem to bilister på Södra Länken efter en hændelse. Køretøjerne er i dårlig stand i tunnelen, og både Roiene og Pelle skal fokusere på at formidle for at få styr på trafiksituationen.