Bus havner i grøft
Et voldsomt uheld mellem en taxa og en bil sker i nærheden af Gullmarsplan og Pelle bliver alarmeret. Magnus og hans kollega Olle står over for en kompliceret opgave, da de skal redde en bus, der er kørt af vejen og ned i en dyb grøft uden for Avesta.