Robot Chicken-holdet afslører, hvad der i virkeligheden skete med Bambis mor. En animorf genoplever bestanden af røde pandaer. Se, hvad der sker, da Klogesmølf får konstateret kronisk traumatisk encefalopati. Bitch Pudding går op imod Norman Bates.