Scooby-slænget redder Velma fra at få kræft. Vi ser, hvad der i virkeligheden skete om bord på Noas ark. Robot Chicken-forfatterne undrer sig over, hvad der blev af alt det legetøj, som er blevet tilbagekaldt.